суббота, 23 февраля 2013 г.

Презентація роману "Чеслав. В темряві сонця" в Києві

В Києві відбулася перша презентація мого роману «Чеслав. В темряві сонця». Перша в моєму письменницькому житті. Проходила вона в книгарні «Є».
Несподівано для мене на захід прийшло чимало людей. А я, чесно кажучі, хвилювався: чи будуть читачі?
Я, як годиться розповідав про історію створення роману, та про те, що стало джерелом такого рішення.
Підтримати мене й розповісти враження про роман прийшла відома співачка Марія Бурмака. Наше знайомство сталося завдяки саме роману. Я просто написав їй на Фесбуці й попросив прочитати роман й висловити свою думку. Здалося, з її творчості та громадської позиції, що можливо їй роман буде близьким та цікавим. Сумнівався – чи погодиться. А вийшло все дуже просто. За що й вдячний їй.
Ще про мій роман висловив свою думку відомий телеведучий Анатолій Бондаренко (Жди меня. Україна). З ним ми багато років працювали пліч о пліч в програмі й йому мій роман сподобався зразу.
Дуже приємно, що прийшли мої друзі й однокурсники, з якими ми йдемо по життю й які стали одними з першими читачами.
Не обішлося, як годиться, й без автографів для тих, хто вирішив стати читачем мого роману.

Для того, щоб відтворити атмосферу давнього слав`янства, про що йдеться у моєму романі, я запросив на презентацію фольклорний гурт «Рожаниця»
Як же вони класно співають давні українські пісні. Наче голос з мого роману лине!

Комментариев нет:

Отправить комментарий